Facebook Instagram

FAQ - Vastaamme kysymyksiisi

Onko sinulla kysyttävää tilausprosessista, toimituksesta tai muista aiheista? Täältä löydät vastauksia asiakkaidemme useimmin esittämiin kysymyksiin.
Jos et löydä etsimääsi vastausta täältä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

_______________________________

TILAA


- Pitääkö minun rekisteröityä voidakseni tilata?

Ei, voit tilata myös vieraana ilman käyttäjätilin luomista.


- Voinko tilata vain kokonaisia metrejä vai onko mahdollista tilata myös vähemmän tai erikoiskokoa?

Järjestelmän vuoksi myymälästä voi tilata vain kokonaisia metrejä.


- Minulla on yritys. Saanko jälleenmyyjien erikoishintoja?

Meillä on erillinen tukkukauppa kaupallisille asiakkaillemme ja vastaavat hinnat: www.activatextil.eu/fi/.
Voit rekisteröityä siellä, ja me annamme sinulle mahdollisuuden tarkastella hintoja.


- Voinko tilata myös puhelimitse?

Koska tarvitsemme aina kirjallisen tilauksen, tee se myymälän kautta tai sähköpostitse osoitteeseen info@activekangas.fi.


- Miten voin tilata kangasnäytteitä?

Löydät kaikki tiedot näytteiden lähettämisestä täältä näytteiden tilaustiedot -sivulta.

 

TOIMITUKSET JA TOIMITUS


- Mitkä ovat toimituskulut?

Löydät kaikki tiedot säännöllisestä toimituksesta osoitteesta:  Toimitus- ja toimituskulut.
Rulla- tai pikalähetyksistä saatetaan veloittaa korkeammat toimituskulut. Nämä näytetään tilausprosessin aikana.


- Mitä palveluntarjoajaa käytetään pakettien lähettämiseen?

Vakiotoimituspalvelu on DPD.


- Onko seurantanumeroa?

Kun olemme käsitelleet tilauksesi, saat sähköpostiviestin, jossa on vastaava seurantanumero.


- Pakettini on palautettu lähettäjälle. Voitko lähettää sen uudelleen?

Kun paketti on palautettu meille, voimme halutessasi lähettää sen uudelleen. Jos haluat tehdä niin, lähetä meille vastaavat toimituskulut uudelleen PayPalin tai pankkisiirron kautta.


- Olen havainnut virheen osoitteessani. Mitä voin tehdä?

Lähetä meille sähköpostia välittömästi, jotta voimme korjata osoitteen ajoissa. Jos paketti on jo lähetetty, on parasta odottaa, ettei se ehkä saavu osoitteeseesi.


- Kuinka kauan minun on suunnilleen odotettava tilaustani?

Löydät kaikki tiedot toimitusajoista toimitusaikoja koskevalta sivulta.
. Huomaa, että emme käsittele tilauksia viikonloppuna. Kaikki perjantaina klo 16:00 jälkeen saapuneet tilaukset käsitellään kronologisesti maanantaiaamuna.


- Näytetilaukseni ei ole vielä saapunut. Mitä minun pitäisi tehdä?

Joskus postitus kestää hieman kauemmin. Jos tilaus ei ole saapunut vielä viikon kuluttua, lähetä meille sähköpostia ja tilausnumero osoitteeseen: info@activekangas.fi. Tämän jälkeen tarkistamme prosessin ja lähetämme tilauksen tarvittaessa uudelleen.


- Pakettini ei ole vielä saapunut.

Tarkista seurantajärjestelmän tila. Jos pakettia ei löydy, ota meihin yhteyttä ja ilmoita tilausnumerosi osoitteeseen: info@activekangas.fi


- Olen tehnyt useita tilauksia. Voiko ne lähettää yhdessä paketissa?

Lähetä meille sähköpostia heti, kun olet tehnyt tilauksen, jotta voimme yhdistää tilaukset hyvissä ajoin.
Jos olet maksanut toimituskulut kahdesti, hyvitämme tietysti yhden kerran.


MAKSU


- Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?

Löydät kaikki tiedot maksutavoistamme osoitteesta: Maksutavat

- Tein tilaukseni yli 4 päivää sitten, enkä ole vielä saanut mitään. Mikä voisi olla syynä tähän?

Tarkista, oletko jo maksanut tilauksesi, sillä lähetämme tavarat vasta, kun olemme saaneet rahat.


VIAT / PALAUTUS / PERUUTUS


- Tilatut kankaat eivät vastaa odotuksiani.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tilata kangasnäytteitä etukäteen, jotta voit tarkistaa tuotteiden laadun, värin ja sopivuuden. Näin voit välttää väärät tilaukset.

YHTEYSTIEDOT


- En saa ketään kiinni. En saa vastausta.

Tarkista sähköpostiohjelmasi roskapostikansiosta, oletko jo saanut meiltä vastauksen.
Teemme joka päivä parhaamme vastataksemme kaikkiin sähköposteihin mahdollisimman nopeasti. Yleensä tämä kestää enintään 1-2 päivää.

ASIAKASTILI


- Olen unohtanut salasanani. Mitä voin tehdä?

Sisäänkirjautumissivulla löydät linkin "Unohditko salasanasi?" syöttökenttien alta. Kun olet syöttänyt sähköpostiosoitteesi ja vahvistanut sen lyhyesti, voit syöttää uuden salasanan.


- En voi kirjautua sisään, mutta käyttäjätunnukseni ja salasanani ovat oikein.

Varmista, että olet oikeassa kaupassa. (Tukkukauppa on www.activatextil.eu/fi/ )

LISÄÄ KANKAISTAMME


- Voinko saada kankaat leikattua erikoiskokoon pyynnöstä?

Lähetä meille sähköpostitse kaikki tärkeät tiedot osoitteeseen info@activekangas.fi . Tarkistamme pyyntösi ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.


- Minulla on kysymys tuotteesta.

Tarkista ensin, löydätkö vastauksen kyseisen kankaan kuvauksesta.
Jos näin ei ole, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@activekangas.fi, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

MUUT KYSYMYKSET


- Olen bloggaaja ja haluaisin raportoida kankaistasi. Mitä minun on tehtävä tämän vuoksi?

Kirjoita meille tätä varten sähköpostia osoitteeseen: Info@activekangas.fi, jossa on kaikki tärkeät tiedot. Markkinointiosastomme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.